dinsdag 4 juni 2013

Iphone 4 colorswitch

Sinds kort heb ik een iphone 4, en het leuke daaraan is dat er veel hoesjes en andere dingen te koop er voor zijn.
Ik heb sinds kort een colorskin erop van de webshop colorswitch.

Benieuwd wat ik er van vind? Lees dan gauw verder!



Ik heb Dannijo Purple, het was erg moeilijk kiezen want er zijn heel veel leuke namelijk maar ben uiteindelijk voor deze gegaan.

Zo krijg je de colorskin:


Op de achterkant staat hoe je het moet plakken en welke voor de iphone 4 en de iphone 4s zijn.

Het plakken heb ik aan mijn vader overgelaten want bij mij gaat het altijd mis met zo iets. Maar het plakken ging heel gemakkelijk dus ik had het zelf ook wel kunnen doen;) Als het niet helemaal goed zat kun je het er zo weer af halen en opnieuw plakken.



Het materiaal van de sticker is erg stevig, dit had ik niet verwacht. De sticker zit er erg mooi op en er komen ook geen luchtbelletjes in gelukkig. De sticker loopt erg mooi over en je kan ook nog een bijpassende achtergrond gratis downloaden:


Dan is je iphone helemaal mooi gestyled.! Het loopt precies goed over. Erg mooi!

Ik ben erg blij met de colorskin, het zit echt prachtig en je iphone is nu een echte eyecather. Super!
Ik ben er erg tevreden over.

Hebben jullie al een colorskin? Ze kosten €24,95 p/st. en €19,95 p/st. voor een effen kleurtje.


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails