dinsdag 11 juni 2013

Guess iphone 4 case

Iphone hoesjes kan je niet genoeg hebben en sinds dat ik me iphone 4 heb bestel ik veel hoesje want nu kan dat eindelijk! Voor mijn vorige mobiel waren er namelijk geen hoesjes verkrijgbaar...


Het hoesje komt in een super mooie verpakking, erg chique!
 

Het hoesje zelf heeft een krokodillen motief en is donker grijs glimmend. Aan de onderkant staat erin zilveren sierletters Guess.
 
 
 
Leuk detail; de achterkant is best zacht;)
 

Ik heb super blij me dit hoesje en vind hem heel erg mooi, hij is goed stevig en sluit goed aan op mijn iphone 4.

Dit Guess hoesje met krokodillen print kost €24,95
Deze en vele andere zijn verkrijgbaar op de webshop Ipodhoes.nl


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails