zaterdag 8 juni 2013

Golden Rose Jolly Jewels

Vandaag laat ik jullie 3 van de welbekende prachtige golden rose jolly jewels lakjes zien. Namelijk 111, 113 en 115.


Jolly jewels is een prachtige nagellak collectie van het merk Golden Rose met echte beauties.

111: Is een blauw kleurtje met groen/zilver en witte glitters erin. Deze dekt in 2 laagjes.



113: Is een roze kleurtje met rode/gouden glitters. Deze dekt in  2 laagjes.


115: Is een grijs/wit kleurtje met gekleurde glitters erin. Deze dekt nog niet helemaal in 2 laagjes maar dat vind ik prima, het valt niet zo op met die glitters dat het niet helemaal dekt.


Wat een beauties hé? Echt prachtig zijn ze.
Alleen wat een hel om het era te halen, je hele vingers zitten onder de glitters die er haast niet af willen maar ja dat is altijd met glitter nagellak daarom draag ik dat ook haast nooit terwijl het wel heel mooi is.
Ik heb ze besteld bij de webshop Polishaholic en ze kosten €3,95 p/st. De service van deze webshop is heel goed en ik had het de volgende dag al binnen.

Met de kortingscode kortingnailgloss10 krijg je 10% korting!




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails