donderdag 20 juni 2013

Ebay make-up kwasten

Ik heb laatst op ebay 4 kwasten besteld, hier hoor ik vele goede verhalen over en het moeten dupes zijn van de Real Techniques kwasten, helaas heb ik deze niet dus kan het niet voor jullie vergelijken.

Maar zullen deze wat zijn qua kwaliteit? Ik vertel je er meer over.!




Ik heb 4 soorten en hieronder bespreek ik ze met je.

Het uiterlijk van de kwasten ziet er heel mooi uit, ik heb beslist 4 verschillende kleuren besteld omdat ik dat leuk vond maar je kan ze ook in 1 kleur bestellen. Ze lopen naar de onderkant breder toe zodat je ze kan neer zetten, van mij had dat niet gehoeven want zo nemen ze meer ruimte in beslag als je ze ergens in zet. Ze hebben allemaal een zwart vlak aan de onderkant en de bovenkant is dan een verschillende kleur, blauw, goud, roze en rood metallic.

Op de kwasten staat bij 3 het merk ‘Joursna’ Professional Brush. (op de gouden staat niks). Ik kreeg er 3 in een doosje opgestuurd en daar staat het merk ‘ZhuoShina’ op. ( om de rode zat geen doosje.

De blauwe nr. 1052:

Ik weet nog niet waarvoor ik deze zal gaan gebruiken maar ik denk met blush aangezien de kwast best klein is. En met blush heb ik deze ook getest voor jullie.
De haren voelen erg lekker zacht aan en vallen amper uit. De bovenste haartjes zijn wit en de onderste bruin, dat vind ik altijd erg mooi.

De haren zijn dus erg zacht maar ondanks zijn ze ook erg stevig. De haren van de kwast zijn afgerond aan de bovenkant.
Voor blush vind ik hem eigenlijk niet zo, een beetje te stevig vind ik, moet maar eens kijken voor wat ik deze wel ga gebruiken, hebben jullie tips?
Deze kost € 2,51 en is hier verkrijgbaar. Klik hier

De gouden nr.1053  :
Dit is een stippling kwast en de mijne was aan vervanging toe. Deze gebruik ik voor mijn foundation aan te brengen. Ook is bij deze de haren aan de bovenkant wit en aan de onderkant zwart. De haren zijn weer super zacht maar stevig en zitten los van elkaar. Je dept je foundation op je gezicht en het zit prima, deze vind ik echt heel fijn, hij is wel wat aan de kleine kant maar dat maakt niet zo uit vind ik. Ja deze vind ik fijn voor mijn foundation.!

Deze kwast kost € 2,71 en is hier verkrijgbaar. Klik hier

De roze(rood) nr.1051:


Dit is een bufferkwast en lijkt op de stippling maar hier zitten de haren veel dichter op elkaar en het topje van de haren zijn wit en de onderkant bruin. Ook deze haren zijn erg zacht en stevig. Ik was erg benieuwd naar deze bufferkwast, zo één had ik nog niet. Deze heb ik ook gebruikt voor mijn foundation en deze werkt ook heel fijn, persoonlijk fijner dan de stippling kwast.


Deze kost € 2,50 en hier verkrijgbaar: Klik hier

Rode kwast nr. F019:


Dit is en schuin afgesneden kwast, erg makkelijk voor blush aan te brengen. Ook hier zijn de haren aan de bovenkant wit en aan de onderkant bruin.
Deze haren zijn ook weer zacht en stevig. Deze heb ik gebruikt voor blush maar daar vind ik deze nog wat te stevig voor.

Deze kost €3,79 en hier verkrijgbaar: Klik hier
Het wassen gaat prima, ze worden goed schoon en vallen niet heel erg uit. Prima dus!

Ik ben tevreden over de kwasten! Ze zijn allemaal erg zacht en stevig. Ze prikken gelukkig niet in je huid. Ze brengen goed aan en zijn fijn in gebruik.
 
 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails