zondag 16 juni 2013

Bourjois lipgloss en Anastasia matte highlighter.

Vandaag review ik voor jullie 2 producten, een Bourjois lipgloss en een Anastasia makeup product namelijk een matte highlighter.


Bourjois lipgloss Effet3D Max Gloss 13 Orange Fruity.



Het uiterlijk van deze Bourjois lipgloss is leuk, een smalle huls en de dop is in de kleur van de lipgloss. Het is gecombineerd met zilveren letters en accenten.


De lipgloss plakt wel maar de smaak/geur is erg lekker fruitig, lekker hoor!

De kleur is oranje met glitters erin, op mijn lippen zie je de glans en wat glittertjes, de kleur zie je redelijk De sponsapplicator brengt erg fijn aan.

 
Zonder lipgloss - Met de lipgloss

De lipgloss bleef bij mij 3 uur zitten maar toen was het er bijna af en moet je het weer opnieuw aanbrengen, tussen door gewoon gegeten/gedronken, dus dat is prima.!

Er zit 6,5 ML in en kost €11,-



Ik zelf gebruik vaak een highlighter en dan vooral onder mijn wenkbrauw en op mijn jukbeenderen, maar dan een highlighter met shimmers. En nu ga ik jullie een matte highlighter van het merk Anastasia Make up  laten zien.



Het is een potloodje wat keurig in een doosje zit, het potloodje zelf is licht roze met paarse opdruk. De dop is doorzichtig zodat je het potloodje zelf goed ziet.

De kleur is licht roze/beige en helemaal matte.


Ik heb dit potloodje opgebracht in een ooglook met shimmer en dan wilde ik het onder mijn wenkbrauw simpel houden dus bracht ik de matte highlighter aan maar ik zelf zie er eigenlijk weinig van, ik zelf ben ook niet zo’n fan van de substantie, ik weet niet waarom maar ik heb toch liever een poeder oogschaduw.

Deze Anastasia matte highlighter kost €25,50 en is in 2 kleuren verkrijgbaar, welke kleur dit is staat er niet op....



Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails