woensdag 5 juni 2013

Battle; Kruidvat Quick Easy – P2 express nail polish remover

Iedereen kent ze nu vast wel, de nagellak remover in potje met sponsje erin. Dit halt gemakkelijk je nagellak eraf door met je nagel in het potje de draaien. Maar welk merk is nou goed?

Ik heb voor jullie die van de kruidvat, de nailpolish remover quick and easy en de P2 express nail polish remover getest.
In dit artikel vertel ik jullie erover.



Uiterlijk:
Die van de kruidvat bevat 75ml en die van P2 50ML. Qua uiterlijk vind ik die van P2 mooier met dat felle roze.



De geur:
Die van de kruidvat stinkt heel erg naar remover, die van P2 ruikt iets minder sterk.

De spons van de kruidvat is heerlijk zacht en haalt de nagellak er goed af. Die van P2 is zachter en vrij dun /minder stevig maar die haalt veel sneller de nagellak eraf van je nagels. Bij die van de kruidvat zat aan de zijkant nog wat nagellak maar die van P2 is helemaal schoon en die heb ik er korter in gehad.
Ik had niet verwacht dat de sponsjes zo lekker zacht zouden zijn.


Mijn nagels van beide removers zijn niet wit uitgeslagen of droog. En die van P2 vind ik iets lekkerder ruiken.
Beide zijn aceton vrij en beide bevatten verzorgende bestandsdelen.

Die van P2 kost €3,99 en alleen verkrijgbaar bij de DM en die van de kruidvat kost €2,49.

Wat vinden jullie van zulke removers?



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails