donderdag 27 juni 2013

Armcandy: From L with Love

Armcandy, je moet er van houden maar het is helemaal hip! Ik zelf vind het ook erg mooi maar had nog niet de juiste armbandjes maar daar is nu verandering in gekomen! Ik heb namelijk 5 leuke armbandjes van de webshop 'From L With Love'. Deze webshop verkoopt allemaal leuke sieraden.



De sieraden zat erg leuk verpakt, op de enveloppe waren en hartjes geplakt en de armbanden zaten in een leuk organza zakje.
 De armbanden:
v.l.n.r.:
- Peach kleurtje kralen armband met blauw kruisje en love bedeltje. Dit is een erg leuk armbandje en de kleuren vind ik erg mooi. Deze kost €4,95 Klik hier
- Blauw/groen elastieken armbandje met goud kleurig love teken en goud kleurige kraaltjes. Deze past erg goed tussen armcandy en ik vind de kleur ook erg mooi. Deze kost €2,50. Klik hier
- Wit armbandje met hartjes en sluiting kost €4,95, past er ook goed bij. Klik hier
- Paars elastisch armbandje met zilveren infinity bedel en zilveren kraaltjes. Deze vind ik erg leuk, ik wilde altijd al een armbandje met een infinity teken! Erg leuk! Deze kost ook €2,50 Klik hier
- Roze gevlochten armband met roze steen. Deze kost €5,95. Klik hier (alleen dan met paars en roze)


Deze 5 armbandjes zijn erg leuk bij elkaar te dragen en met een horloge is het helemaal af!

Al deze armbandjes zijn te verkrijgen op de webshop: From L with Love.

Met kortingscode NAILGLOSS krijgen jullie 15% korting bij besteding vanaf €10,-

Wat vinden jullie van veel armbandjes dragen? Hot or Not?




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails