vrijdag 24 mei 2013

What's on my way #ebay

Ik heb weer wat leuke dingen geshopt op ebay en in dit artikel laat ik ze jullie zien!
 

Ik krijg eindelijk een iphone 4 (mijn vader heeft een abonnement en mag elk 2 jaar een nieuwe mobiel kiezen dus nu neemt hij een ander en krijg ik zijn iphone4;))
Dus bij een iphone horen natuurlijk ook leuke accessoires!.
Ik kocht een roze kabeltje voor €0,75 hier.
En nog een leuk roze hoesje voor €3,02 hier en nog een dust plug met een steentje voor €0,77 hier.
 
Verder kocht ik nog 4 makeup kwasten, ik las op internet dat de neppe varianten van ebay vergeleken met de real techniques erg op elkaar lijken dus ik ben benieuwd! Ik heb 4 verschillende kleuren gekocht.
Een rode nr. 1051 voor €2,59 hier een hopelijk roze nr. F019 angled voor €4,63 hier een gouden nr. 1053 voor €2,76 hier   en als laatste nog een blauwe nr. 1052 voor €2,56 hier .
 
Ik ben erg benieuwd naar de kwasten, willen jullie een review daarvan?
 
Hebben jullie laatst nog geshopt op ebay?
 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails