donderdag 23 mei 2013

What The Flock Gouden topcoat

Een topcoat met gouden stukjes erin is helemaal hot. Ook de webshop What The Flock verkoopt een topcoat met echt gouden stukjes erin (22kt). Ik heb deze voor jullie geswatched!


In het flesje ziet het er echt super mooi uit dus ik ben benieuwd!
De gouden topcoat komt uit de collectie Tomb Of Djer Treasure collectie. In deze collectie zit ook bladgoud.
 

Het resultaat:

 

Mooi hé! Als basis draag ik Max Factor Glossfinity 150 Amethyst en 1 laagje gouden topcoat.
Er komen in 1 laagje best nog veel stukjes af, ik vind het zo wel genoeg maar als je meer wilt kan je nog een 2e laagje aanbrengen.

Gelukkig voel je de gouden stukjes niet zitten dus dat is erg fijn dan blijf je tenminste nergens achter hangen.
De gouden topcoat droogt ook erg snel, pluspunt!

Er zit 15ML in en kost €15,- en is hier verkrijgbaar klik hier

Ik heb ook nog bladgoud ontvangen, weet iemand hier een leuke nailart mee?


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails