woensdag 29 mei 2013

Vaseline Pink Bubbly

Ik houd van vaseline, elke avond voor dat ik ga slapen smeer ik vaseline op mijn lippen en ’s ochtend zijn mijn lippen lekker zacht.
Nu komt Vaseline uit met een Limited edition met de smaak/geur Pink Bubbly.  Ook het uiterlijk is aangepast voor deze limited edition.
 


Het uiterlijk is dus nieuw, het is nog wel hetelfde ronde tinnetje maar met de kleuren zwart en roze en mooie sierletters erop.

De geur is heel zoet wat ik op zich wel lekker vind. Deze geeft geen kleur af alleen glans.
De vaseline voelt goed aan op mijn lippen en je proeft de zoete geur ook heel goed. De vaseline is lekker vettig en blijft goed lang op mijn lippen zitten en mijn lippen blijven ook lang verzorgd.
Een prima vaseline dus!
 
De Limited Edition Pink Bubbly is al verkrijgbaar exclusief bij Etos in combinatie met twee Andrélon Pink producten. Vanaf 8 juli 2013 is de Pink Bubbly van Vaseline ook landelijk verkrijgbaar.

Adviesprijs € 2,99 20 ML (zolang de voorraad strekt).
 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails