zondag 5 mei 2013

Tutorial: All stars nagels

Oké ten eerste zeg ik het maar meteen, het is niet geworden zoals ik gewilt had en twijfelde of ik het wel online moest zetten, maar ach het gaat om de techniek van deze tutorial.
Dut hier komt mijn versie van de All stars nagels:



Ik heb voor jullie bij elke stap een foto gemaakt.

Wat heb je nodig:
- Basis kleurtje(s)
- Zwart en witte nagellak
- Zwart en witte stripers
- Dotting Tool
- Topcoat

Dit heb ik gebruikt:
Stap 1 :
Je begint met al je nagels te lakken, ik koos er voor om 5 verschillende kleuren te doen.
(eerste basecaot natuurlijk!) En evt. 2 laagjes.

Stap 2:
Als dit droog is breng je met witte nagellak aan de bovenkant een witte rand aan. Ik heb 2 laagjes gedaan omdat het dan mooier dekt.

Stap 3:
Zet met een dotting tool en witte nagellak 6 stipjes op elke nagel, 3 aan elke zijde.


Stap 4:
Verbind deze stipjes met een witte striper.

Stap 5:
Zet in de witte stipjes zwarte stipjes met een dotting tool en zwarte nagellak


Stap 6 :
Hier ging het bij mij fout, mijn boog is niet goed, je kan de boog groter maken of van de ene kant naar de andere kant laten lopen.
Ik heb dit gedaan mat een zwarte striper.

Wat vinden jullie? Heb je wel eens all stars nagels gemaakt?



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails