zondag 19 mei 2013

Review: True Cover Foundation

Iedereen kent vast wel die tell sell producten, die producten beloven een hele boel maar meestal maken ze het niet waar.
Vandaag ga ik jullie zo'n tell sell product laten zien van de webshop Bekend van Pc.
Ik heb het over de True Cover foundation set. Dit is volgens de site de oplossing voor huidproblemen.


Zo veel huidproblemen heb ik nou ook weer niet maar ik heb sproetjes en die wil ik graag verbergen en ik heb ook best vaak puistjes en altijd last van droge plekjes (schilfertjes) Ik ben ook wel op zoek naar een dekkende foundation maar dat je er niet pannenkoek achtig uit ziet. Het moet neutraal blijven.

Beschrijving product 'True Cover is absoluut uniek. Het is een make-up op waterbasis met alleen het zuiverste water, zonder chemische ingredienten en het bevat ultra-pure pigmenten zodat de kleur de hele dag lang natuurlijk blijft. Het is een zuivere, ademende mousse waarvan enkel een dun laagje al volstaat. 
True Cover bevat kalmerende plantenextracten zoals aloë, kamille en lavendel om de huid te hydrateren en te verkwikken. Het gaat ook huidveroudering tegen dankzij krachtige antioxidanten, vitamine A en E. 
True Cover is ook uiterst geschikt voor de rest van uw lichaam. Verberg vlekjes op uw handen, imperfecties op uw decolleté, aders en blauwe plekken, lelijke striemen en lastige cellulitis. Zie er fantastisch uit in een bikini of verberg zelfs tatoeages voor speciale gelegenheden. En u hoeft het niet bij te werken. True Cover blijft de hele dag op zijn plaats en geeft niet af op kleding. '




Wat zit erin:
2 potjes True Cover foundation (keuze uit 3 tinten: light, medium, dark) + potje om de tinten samen te mengen. Ik heb de set light.
 make-up remover en reiniging met plantenextracten 
professionele make-upborstel 
vergrootspiegel 
 DVD in het Engels 
 Gebruiksaanwijzing 


Ehm ja een professionele mak-up borstel zit erin... nou hiermee kan ik echt mijn foundation niet mee aanbrengen hoor, het is gewoon qua formaat een oogschaduw kwast... dus dat is jammer dat een goede foundation kwast niet in de set zit. De spiegel is super handig, ook voor in je tas.

Er zitten dus 2 kleuren in, 1 donkere en 1 lichtere, maar de lichtste is nog steeds te donker voor mij dus er zit  wel dingen bij om te mengen maar lichter kan je het niet maken, je kan alleen de 2 kleuren mengen die erbij zitten.


Swatch:

De lichtste kleur op de helft van mijn gezicht:
(Het ziet er vet raar uit zo de helft haha)

Ik heb het met een foundation kwast aangebracht. De lichtste kleur is voor mij veelste donker (vrij oranje) dus daarom is het wat moeilijk te testen voor jullie en dat is jammer want ik ga niet met een te donkere foundation op mijn gezicht lopen en dat snappen jullie neem ik aan wel?



De reiningsmelk is wel fijn, het haalt de foundation er goed af en geeft een fris gevoel.

Ik vind het jammer dat de kleuren te donker voor mij zijn dus ik kan het niet heel goed testen of het daadwerkelijk goed blijft zitten want ik ga niet rondlopen met een veel ste donkere foundation op sorry…
 
Deze set kost €38,95 en is hier verkrijgbaar. Klik hier

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails