donderdag 2 mei 2013

Nailart: French Pink

Mijn gel nagellak aan mijn rechterhand is eraf na 4,5 week. Ik heb het er zelf afgehaald omdat het lelijk werd en ik veel uitgroei had. Ook was er bij mijn wijsvinger op het laatst een stukje los. Dus besloot ik het eraf te halen. Het is wel een heel gedoe maar het is eraf! Ik heb meteen mijn nagels kort gemaakt want in de 4,5 week zijn ze heel lang gegroeid en mijn nagels aan mijn rechterhand breken gewoon heel snel af dus heb ik ze kort geknipt.
En ik heb nu gewoon iets simpel gemaakt op mijn rechterhand:


Kijk mee!

 
 
Korte nagels staan mij echt niet nu ik deze foto's zo zie...

Ik had eerst alleen het roze randje maar dat vond ik erg saai dus besloot ik om een randje te stempelen met Konad. En om het op te leuken heb ik op mijn ringvinger en duim nog blauwe bloemetjes gestempeld.

Wat heb ik gebruikt:
- Gosh Flamingo
- Magnetic nailart sealer
- Imageplates Konad M3  en M62
- Stempel nagellak Konad blauw en zwart.

Wat vinden jullie?



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails