zaterdag 25 mei 2013

Nailart met veertjes

Van de webshop What The Flock had ik ook nog leuke veertjes ontvangen voor nailart.
Ik heb met de blauwe veertje een nailart gemaakt.
Kijk mee!

Als basis draag ik Essence Floral Grunge 04 Madly Purpled.
Deze droogt matte op dus heb ik eerst een blanke lak aangebracht en toen deze nog nat was de veertjes:
 
 
 
 
 


Druk de veertjes goed aan en laat ze even drogen. Knip dan het overtollige weg. Met een vijl kan je de laatste restjes weg vijlen.

Aan 1 veertje zaten leuke donsjes dus die heb ik eraan gelaten en niet afgeknipt, die vond ik wel cute.
Tot mijn verbazing bleven de veertjes ook nog best wel lang zitten en moest je ze er echt aftrekken. Dat had ik niet verwacht.

De veertjes kosten €1,50 voor een zakje. Ze zijn hier verkrijgnaag: klik hier

Wat vinden jullie van veertjes op je nagels?




Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails