woensdag 8 mei 2013

Miss Sporty Nagellak en lipbalm

Miss Sporty is een merk dat is vooral ken van vroeger, vroeger toen ik nog klein was kocht ik altijd het merk Miss Sporty, het zag er leuk uit en ze hebben leuke dingen. Maar de laatste tijd vond ik het een beetje een kinderachtig merk maar een tijd geleden hebben ze een hoop nieuwe artikelen en het ziet er leuker uit.
Vandaag laat ik jullie 3 lakjes en 1 lipbalm zien van het Miss Sporty.




De 3 kleurtjes zijn, grijs, rood en paars.
De flesjes zien er leuk uit, zijn bol en met een zwarte dop met zilveren opdruk.


Het kwastje vind ik zo fijn! Het is een lekker breed kwastje waardoor je makkelijk kan lakken en het kwastje is afgerond waardoor je een mooie boog krijgt bij je nagelriemen.


Swatches:

Grijs nr.420 : 

En de zon scheen dus kon ik mooi de shimmers laten zien:


Deze grijze bevat mooie shimmers en dekt met 2 laagjes.

Rood nr. 150:


Dit is echt rood, in het echt is het nog wel wat donkerder maar het is een prachtig rood kleurtje. Ook deze dekt met 2 laagjes.

Paars nr.495 :

Dit is een paars kleurtje zonder shimmer, ook dekt deze met 2 laagjes.

De Miss sporty lakjes drogen ook heel snel wat ik persoonlijk erg fijn vind. Er staat op de dop dat ze tot 10 dagen blijven zitten, nou bij mij is dat niet maar dan moet je zeker een miss sporty topcoat gebruiken denk ik want met de topcoat die ik altijd gebruik blijft de lak niet 10 dagen zitten, na een paar dagen brokkelde het al af, maar ik heb het wel getest op mijn rechterhand en daar doe je natuurlijk veel mee dus dan gaat het wel wat sneller.
 Maar voor mij maakt het niks uit want ik ben toch gauw een kleurtje zat.

Kortom; leuke kleuren, drogen snel en super fijn kwastje!

Miss Sporty Lasting Colour Nail Polish €2,49

Miss Sporty Dr. Balm Sweet Kiss S.O.S.:
Ik vind het uiterlijk er leuk uit zien van de lipbalm, leuk met roze en mint groen.

Dit is nr. 01 Sweet Kiss


Het leuke vind ik dat het een lipstick vorm heeft.


Het is een hele lichte kleur, deze geeft haast niet af maar toch een subtiele shimmer. De geur is erg lekker zoet. De lipbalm verzorgt mijn lippen goed en voelen zacht aan. En dit blijft ook een tijdje zo.
Ik vind het voor een lipbalm ook niet echt nodig dat het kleur af geeft.




 kale lippen - met de lipbalm.
Zoals je ziet zie je alleen een subtiel shimmertje.


Deze is in meerdere andere kleuren/smaken verkrijgbaar en kost €2,49 p/st.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails