vrijdag 3 mei 2013

Hema Chalky Eyeshader

Deze kennen jullie vast wel? De mooie Hema Chalky Eyeshaders. Ik kocht er 3 en vandaag swatch ik ze voor jullie.

Er zijn in totaal 5 kleuren, de overige 2 kleuren, peach en geel, vond ik niet zo leuk dus ik kocht de andere 3 kleuren, mint groen, paars en blauw.

 
Het uiterlijk is super leuk, zomer en fris! erg mooi, in je stash zie je ook meteen welke kleur het is.
 

 
Het lijken net kinder kleur potloodjes vinden jullie niet?
 

 
Swatches:
 
 
Wauw super! ze zijn romig, geven veel kleur af en zijn erg mooi, wat wil je nog meer?
Je kan ze gebruiken als oogschaduw basis onder een kleurtje wat erbij past of gewoon zo.
 
Ik heb ze in deze niet echt draagbare ooglook gebruikt:
 
 
Ik heb vooral deze oogpotloodjes gekocht om ze te gebruiken als oogpotloodje bij een neutrale ooglook.
Hieronder bijvoorbeeld met de paarse.
 
 
 


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails