zaterdag 4 mei 2013

Dove Beauty Blossom

2 keer per jaar komt het merk Dove uit met een limited edition, tegen de winter de Winter Care en tegen de zomer Beauty Blossom. En het is weer tijd voor een nieuwe Beauty Blossom lijn voor deze zomer!


Dove introduceert Beauty Blossom Limited Edition met de zomerse geur van witte bloesem. Deze verfrissende productlijn met unieke ingrediënten hydrateert, verzacht en verzorgt het lichaam. De Beauty Blossom Limited Edition van Dove met een douchecrème, bodylotion en bodycrème laat je huid stralen deze zomer.
 
Het uiterlijk van alle 3 de producten ziet er super zomers en fris uit!
Krijg helemaal zin in de zomer!
Dove Beauty Blossom Body Lotion:
 
We beginnen met de body lotion, deze is voor alle huidtypen. 
Het uiterlijk is leuk, een slanke , hoge verpakking en een handige inham aan de zijkant.
De geur is heerlijk zoet, echt zomers!
De body lotion smeert goed uit, het product trekt redelijk snel in en voelt fris aan op je huid.
Deze body lotion maakt mijn huid heerlijk zacht.
 
Deze kost €7,11 voor 250ML
 
Dove Beauty Blossom Body crème:
Dit is de creme uit de beauty blossom lijn. Deze creme zit in een pot wat ik handing vind.
 
De creme is vrij dik van substantie, dat zie je meteen al in de pot.
De geur is iets zoeter dan die van de body lotion maar ook erg lekker!
De creme smeert goed uit maar het duurt wel iets langer dan de body lotion om in te trekken maar daarna is mijn huid ook heerlijk zacht, ik houd wel van een stevige voedende body creme en dan is deze ook want mijn benen zijn best droog en kunnen deze dus wel gebruiken.
 
 
Deze ksot €2,33 voor 150ML
 
Dove Beauty Blossom Douchecrème :
 
Dan als laatste de douche creme, deze geur is nog veel zoeter, lijkt wel op sinaasappel, op zich wel lekker maar voor mij een beetje te zoetig.
 
 
De douche creme schuimt goed en ruikt lekker onder het douchen. Helaas blijft de geur niet hangen op je huid. De douche creme droogt mijn huid niet uit, top!
 
Deze kost 3,55 voor 250ML
 
De Dove Beauty Blossom lijn is verkrijgbaar bij verschillende drogisterijen.

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.
 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails