woensdag 15 mei 2013

Alcina zomer collectie

Het merk Alcina komt met een nieuwe zomercollectie genaamd Just Summer.
Deze collectie bestaat uit oogpotloden, lipgloss, lipstick en een concealer stick.

Vandaag review ik voor jullie de lipgloss en lipstick.



Alcina Balance Lip Lipstick 410 Smoothie:
Deze prachtige nude lipstick verzorgd de lippen en geeft bovendien een perfecte, langdurige dekking.


Het uiterlijk is heel mooi, een chique zilveren huls met donker grijze opdruk.


De kleur vind ik erg mooi. Redelijk nude.

Swatches:
De lipstick geeft veel kleur af en dekt goed.

kale lippen - met de lipstick

Je ziet eht niet echt dat je lipstick draagt, dat vind ik erg fijn, het geeft net een klein beetje kleur af.
Ze lipstick is erg romig en smeert lekker uit op je lippen. De lipstick verzorgd mijn lippen goed en de kleur blijft lang zitten.

Ik ben fan van deze kleur!

Deze lipstick kost €11,85

Alcina Balance Lip Shiny Lip Gloss Pink Pearl:
Deze pink pearl lipgloss geeft een sexy glans aan de lippen en kan in combinatie gebruikt worden met de lipstick voor een extra intense kleur.


Het is een vrij kleine vierkante huls waarin je de kleur meteen goed ziet.

De applicator:
De applicator is ook vrij klein met haartjes. Brengt wel fijn aan.


Swatches:


 kale lippen - met de lipgloss

De lipgloss heeft een mooie glans aan mijn lippen met een subtiel glinstertje. De lipgloss plakt een klein beetje.
De geur is erg lekker zoet en deze proef je ook een beetje als je de lipgloss draagt.

Deze lipgloss kost €11,-



Volg Nail-Gloss op Bloglovin


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails