zaterdag 13 april 2013

Traagschuim kussen

Goed kunnen slapen hangt deels af van je kussen, je moet natuurlijk wel lekker kunnen liggen.
Ik was tijden op zoek naar een goed kussen en heb sinds kort een nieuw kussen, namelijk een traagschuim kussen van de webshop Energy+.
In dit artikel vertel ik erover.



Het is dus een traagschuim kussen.
De voordelen van traagschuim:
  • correcte ondersteuning van het hoofd en de nek holte
  • optimale ontspanning van het hoofd, de nek en de schouders
  • zorgt mede voor een juiste houding van de nekwervels
  • perfecte vochtregulatie en aangename ventilatie
 
Het kussen is gevuld met traagschuim vlokken, deze kun je er ook uit halen d.m.v de rits aan de zijkant. Zo kan je je kussen aanpassen aan je eigen voorkeur.
Mijn voorkeur gaat zelf uit naar een dik kussen dat toch lekker zacht is maar niet te veel in deukt dat je op de bodem ligt, en dat is heel moeilijk te vinden, ik heb nu namelijk 2 kussen op elkaar en dat ligt prima dus ik was benieuwd naar dit traagschuim kussen.

Ik heb het kussen op verschillende manieren gebruikt, dus met alle vulling en wat minder maar ik vond het niet lekker liggen, ik vind het te hard/te stevig, ik werdt 's nachts erg vaak wakker daardoor dus voor mij is het niks.
Maar mijn vader daar en tegen vond het heerlijk! dus het kussen is nu van mijn vader, hij slaapt er heerlijk op en houd juist van stevige/harde kussens.

Dus houd je van stevige/harde kussens neem dan eens een kijkje op de webshop Energy+ naar het traagschuim kussen.
Het kussen kost trouwens €59,-


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails