zondag 14 april 2013

Swatches: Alessandro Nagellak

Ik was nog niet bekend met het merk Alessandro tot sinds kort! En wat een mooi merk is het zeg!
Ik swatch vandaag 3 lakjes voor jullie.!
 



Het uiterlijk van de flesjes vind ik er heel leuk uit zien.
 
De dop is ook heel handig en houd lekker vast.
 

 
Swatches:
 
Nude Elegance:
 
Nude Elegance is een heel lcht nude kleurtje, je moet er van houden. En dit lakje dekt ook niet echt goed, ik draag op de foto's 3 laagjes en nog zie je mijn nagels er door heen helaas.
 
Hawaiian Dream:
 
Wauw dit is pas mooi roze! Prachtig dit kleurtje! 3 laagjes
 
 Wild Safari:
Een mooi groen kleurtje dat dekt met 2 laagjes maar ik had er beter 3 kunnen doen als ik nu de foto's zie.
 
Ze kosten €9,95 p/st. en zijn verkrijgbaar bij de luxe parfumerieen.
 
 


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails