donderdag 25 april 2013

Sieraden spiegel

Een nieuw product op de markt! Namelijk een sieraden spiegel, dat is zoals het woord al zegt een spiegel waar je sieraden aan kunt hangen. Erg leuk bedacht!

Op de eerste foto zit er nog bescherm folie om heen dus vandaar dat het wit is.

Maar het is dus een spiegel:
Er zitten allemaal gaatjes in waar je je sieraden aan kunt hangen. In het midden bij de ster zitten kleinere gaatjes voor je oorbellen.

Alles zit erbij om het op te hangen en dat gaat er makkelijk.
Je boort 2 gaatjes in de muur, dan doe je de schroeven in de gaatjes van de spiegel en zet je het vast, er zitten afstandhouders bij en die zorgen er voor dat er genoeg ruimte tussen de muur en de spiegel zit want je moet er nog achter kunnen om bijvoorbeeld je oorbellen op te hangen. Er zitten ook speciale zwarte afdek dopjes bij zodat je aan de voorkant geen lelijke schroef ziet.

Ik heb de sieraden spiegel op de camping opgehangen:



Ik heb de ster variant en er is ook nog en hart, klavertjes vier en rondjes symbool. Ook zijn er letters verkrijgbaar.


En daar heb ik niet veel sieraden dus vandaar dat er weinig in hangt maar ik ga nu zeker meer mee nemen want nu kan ik het goed opbergen en zie je goed wat je hebt.

Ik vind het een erg leuk concept, een spiegel en sieraden op berger in 1, erg leuk hoor!

De sieraden spiegel is verkrijgbaar bij Ujewels.
Er zijn 2 maten beschikbaar:
Medium; 18x31 cm €14,95
Large;  22x39 cm €16,95 (deze heb ik)




Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails