zondag 21 april 2013

Shoplog Apeldoorn

Door de weeks kom ik er niet vaak aan toe; shoppen! En elke eerste zondag van de maand in apeldoorn is er koop zondag , dus zondag 7 april was ik wezen shoppen in Apeldoorn.
Ik heb eigenlijk niet zo heel veel gekocht maar toch wat leuks;)
 


Herinneren jullie deze nog: Vilten naaidoos ? Ik heb er nog 1 van gekocht maar nu een andere kleur en inmiddels ben ik weer lekker creatief bezig ermee;) Deze kocht ik bij een knutselwinkeltje voor €4,99.
 
 En ik kocht ook nog een super leuk blikje met lipsticks erop, deze kocht ik bij de zeeman voor €1,29

 
Bij de zeeman kocht ik ook nog een lederen jasje voor €24,95 in het blauw:
 

 
En in apeldoorn was er ook een markt en daar kocht ik een neon roze shirt met een hart erop.
 

 


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails