donderdag 4 april 2013

Pupa Multiplay 09 oogpotlood

Pupa, iedereen kent dat merk vast wel, ik heb een aantal pupa producten dus was wel een beetje bekend met het merk maar nog niet met de multiplay oogpotloden.
 
Vandaag laat ik jullie een prachtig zwart oogpotloodje zien.
 
 
Ik heb het oogpotloodje in de kleur 09 zwart.

 
Het uiterlijk is leuk, mooi matte zwart met zilveren opdruk en zwarte glimmende doppen aan beide kanten. 
 
Aan 1 kant zit het oogpotloodje .
 
 En aan de andere kant het sponsje om je lijn te vervagen.

Swatches:
Boem! een pikzwarte streep! En dit is maar 1 streep. De 2e foto is het uitgeveegd met het bijbehorende sponsje.
Het potloodje is lekker zacht, echt zo fijn!
 
Simpele ooglook met het oogpotlood:
Ik heb een matte huidskleurige ogoschaduw aangebracht over mijn gehele ooglid en in mijn crease een matte bruine oogschaduw, lekker simpel!
Met het oogpotloodje is het net even wat leuker, het is gewoon een simpel zwart kleurtje maar wat ik erg leuk vind.
 
In deze kleuren is de multiplay nog meer verkrijgbaar:
 
 
Conclusie:
Een super mooi en fijn oogpotloodje, het brengt zo goed aan doordat het een zacht potloodje is. En de kleur is ook al meteen zwart. Je kan er dikke en dunne lijnen meemaken. Super!
 
Tip: Je kan deze ook als oogschaduw basis gebruiken.
 
Het Pupa Multiplay oogpotloodje kost € 12,25 en is verkrijgbaar bij Pupa-Makeup.
 
 


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails