dinsdag 30 april 2013

Koninginnedag nailart

Vandaag is het Koninginnedag en daar hoort natuurlijk een leuke nailart bij.
Dit is mijn nailart voor deze laatste Koninginnedag:





Ik heb op mijn ringvinger de Nederlandse vlag. Deze heb ik eerst wit gelakt en daarna met de kleuren rood,wit en blauw op gesponst met de Konad stempel/spons lakjes.


Op mijn andere nagels heb ik een oranje french manicure met op mijn duim en middel vinger rood, witte en blauwe streepjes gemaakt met een striper en op mijn wijsvinger en pink rood, witte en blauwe stipjes gezet met een dotting tool.


Mijn nagels aan mijn andere hand zijn niet zo lang dus daar heb ik alleen de stipjes gedaan met de vlag.



Alles aflakken met een topcoat en klaar ben je !

Wat hebben jullie op je nagels?
 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails