zondag 28 april 2013

Hema Bronzer en Highlighter


Toen ik laatst bij de Hema in Loosdrecht was zag ik dat ze de nieuwe producten hadden en ik had veel goeds gelezen over de eyeshadow chalks dus besloot ik die te kopen en toen ik bij de kassa was hadden ze nog een pot met €1,- producten, daar zaten o.a. 2 mooie bronzers/highlighter in.
 
Kijk mee naar de swatches van de bronzing en highlighter!
 
 
Bronzing powder - Bronzing highlighter:

 
Bronzing powder 01 Light:
 
 
Deze vind ik echt heel mooi, leuk die verschillende kleuren en het relief erin.
De normale prijs is €5,50 en toen had ik deze nooit gekocht maar voor €1,- nam ik deze wel mee.


Swatches:
Donker bruin - licht bruin - beide

 
Ze geven goed kleur af en bevatten hier en daar wat shimmer. Het is natuurlijk erg lastig om de kleuren apart te krijgen op je gezicht maar de kleur van beide gecombineerd is ook erg mooi! Is net even wat lichter dus prima voor mij!.
 
Bronzing highlighter 02 Dark:
 
Ook deze ziet er prachtig uit, 3 mooie kleuren ook en weer hetzelfde leuke relief erin.



Swatches:
Lichste kleur - medium kleur - roze kleur- combinatie.
 
 
De kleuren zijn erg mooi afzonderlijk maar dat gaat een beetje moeilijk met je kwast maar als combinatie is het ook een hele mooie zacht roze kleur met shimmer.
 
Ik kocht deze voor maar €1,- p/st. in een opruimingsbak, ik weet niet of elke Hema dit heeft maar in Loosdrecht wel. Verder zaten er veel oogschaduwen in en ook een oogschaduw doosje uit de kerstcollectie (zwart met die leuke steentjes, klik hier voor mijn artikel).

Normaal kosten deze bronzing powder en bronzing highligher €5,50 p/st. Uiteraard verkrijgbaar bij de Hema.

De oogschaduw chalks komen in een ander artikel.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails