dinsdag 2 april 2013

GM Z Leren portemonnee

GM Z is een webshop in verkoop van leren tassen, leren portemonnees, leren riemen, ipad covers en andere leren artikelen.
Vandaag laat ik jullie een leren portemonnee zien van deze webshop.
Het is de Big Mumma en deze is verkrijgbaar in 6 kleuren. Ik heb de kleur olijf.



Het model is super leuk, ik vind dit model het handigst dus als ik een nieuwe portemonnee neem wil ik altijd zo'n model, het is gewoon handig;)
Zo zat het verpakt:

De kleur is dus olijf, aan de buitenkant vind ik het meer bruin maar bij de rits en aan de binnenkant is het meer olijf groen.

Het heeft 1 rits om de portemonnee open te doen en aan de binnenkant zit 1 rits voor het muntgeld en meerdere vakjes voor briefgeld en pasjes etc.


De portemonnee is van soepel leer, en ruikt ook echt naar leer. Alleen ik vind het iets te soepel vooral als je de portemonnee open ritst voel je dat het heel soepel is.

De portemonnee is erg handig in gebruik en sinds dat ik deze heb is dit mijn standaard portemonnee.


Deze leren portemonnee kost €48,50 en is verkrijgbaar bij GM Z Collection


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails