zaterdag 27 april 2013

Etos: Pure verwennerij

Etos introduceert een luxe wellness lijst waarmee je iedere dag van je eigen spa ritueel kunt genieten. Er zijn 3 verschillende werelden: A Beautiful You, Inner Calm en Your Pure Body.
Vandaag bespreek ik een shower foam uit de Your Pure Body lijn.



Deze komt uit de Your Pure Body lijn. Deze lijn staat in het teken van de hammam. Met deze lijn geniet je van de hammam ervaring met de geuren rozemarijn en eucalytus.


Het uiterlijk is leuk blauw, deze hele lijn is met blauwe accenten. Het doseert heel makkelijk en je hebt maar een heel klein beetje nodig.



De geur is erg sterk, ik moet er zelfs van niezen.  Je ruikt sterk de eucalyptus emt een klein vleugje rozemarijn. Ik vind het persoonlijk te sterk.

Zo ziet het eruit als het net uit de verpakking kom, een schuim substantie:
En uitgesmeerd:


Het smeert goed uit en schuimt goed, het voelt prettig aan op mijn huid en de geur is goed aanwezig. Tijdens het douchen ruikt je hele badkamer daar de foam maar dat trekt snel weer weg, de geur blijft (gelukkig voor mij) niet op je huid hangen. Mijn huid voelt lekker zacht aan na het douchen. De geur had wel iets minder gemogen maar het is natuurlijk wel lekker voor in de ochtend of als je verkouden bent.

Er zit 200 ML en kost €4,99 en verkrijgbaar bij de Etos.



Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails