zaterdag 20 april 2013

Eau Thermale Avène

Je gezicht reinigen 2 maal daags is heel belangrijk je gezicht wordt er simpelweg schoon van en je make-up brengt beter aan en ziet er mooier uit.

Mij ontschiet het wel eens om echt goed mijn gezicht te reinigen omdat ik er gewoon geen zin in heb om ’s avonds mijn gezicht uitgebreid te reinigen. Ik doe gewoon simpel melk en tonic en oogmakeup remover and thats it.

Vanaf nu wil ik mijn gezicht beter verzorgen omdat ik zie dat het wel helpt, ik heb vooral veel droge plekje, denk aan schilfertjes en als ik mijn gezicht goed reinig en een lekkere crème aanbreng heb ik dat een stuk minder.

Vandaag bespreek en review ik voor jullie de nieuwste Avéne Eau Termale producten. De nieuwe producten zijn; cleansing foam en de mattifying fluid.




De producten zitten beide in witte doosjes met oranje en grijze opdruk. Simpel maar leuk! Ik vind het dat het altijd iets extra’s heeft als het verpakt zit in een doosje.

De flessen zelf zijn in dezelfde kleuren combinaties.

Cleansing Foam/Reinigings schuim:

Dagelijkse reiniging voor gevoelige normale tot gecombineerde vette huid. Voor je gezicht en ogen.

Hoe te gebruiken:

Gebruik op droge of beetje natte huid, masseer met vingertoppen in en focus je dan vooral op je t-zone (voorhoofd,neus en kin) en spoel het goed af. Droog je gezicht goed en voor goed gebruik, gebruik het 2 maal daags, ’s ochtend en ‘avonds in combinatie met de mattifying fluid.

Mijn mening:
Dit product zit in een handige pompflacon wat erg hygiënisch werkt. De geur is heerlijk, beetje kruidig maar heel licht van geur. Het is een schuim product en als je het op je natte gezicht aanbrengt gaat het ook een beetje schuimen. Als je het goed hebt ingemasseerd goed afspoelen en dan voelt mijn gezicht echt heerlijk zacht aan! Ik zelf heb een glimmende huid en dan vooral mijn t-zone, als ik mijn gezicht droog heb gemaakt voelt het erg zacht aan een glimt haast niet meer, ik zeg haast want mijn gezicht glimt nog wel een beetje. Mijn gezicht ziet er ook veel schoner uit en voelt goed aan. Op mijn gezicht voelt de foam goed aan, mijn huid trekt daarna niet.
Er zit 150ML in en kost € 12,99


Mattifying Fluid:

Dagelijkse verzorging voor gevoelige normale tot gecombineerde vette huid.

Hoe te gebruiken:

Gebruik ’s ochtends en ’s avonds na de cleansing foam.

De geur is hetzelfde als de cleansing foam dat vind ik erg fijn dat de geuren matchen. De crème zit ook in een pompflacon wat hygiënisch is. De crème zelf is wit. De crème trekt goed in maar mijn huid blijft een beetje glimmen nadat het is ingetrokken. Wel maakt het mijn huid heerlijk zacht, het verzorgd mijn huid goed.

Er zit 50ML in en kost €18,49

Het is belangrijk dat je het 2 maal daags doet aangezien mijn gezicht weer erg snel vet werd. Mijn make-up zag er ook veel mooier uit als ik mijn gezicht met deze 2 producten reinig en verzorg.


De nieuwe verzorgingsproducten van Eau Thermale Avène zijn vanaf nu o.a. verkrijgbaar bij 250 vestigingen van Mediq Apotheek.


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails