zaterdag 6 april 2013

Boekreview: Vamp on Heels - Marijke van den Elsen

Vandaag heb ik nog een boekreview voor jullie, zoals jullie weten houd ik van lezen en dan vooral van chicklits!
Vandaag bespreek ik Vamp on Heels van Marijke van den Elsen.
 


Het uiterlijk van het boek ziet er super leuk uit en sprak mij ook heel erg aan.
 

 
HEt boek leest lekker weg, makkelijk geschreven en goed lettertype/grootte.


Beschrijving:
Fieke is het type vrouw waar mannen hun hoofd voor omdraaien. Maar een man vasthouden is voor haar net zo moeilijk als ergens langer dan een maand blijven werken. Nu zijn haar ouders het zat: of ze gaat zelf de huur van haar appartement in Amsterdam betalen, of ze moet eruit. Met hangende pootjes keert Fieke terug naar het dorp waar ze vandaan komt. Ze vindt een baan en gaat met haar broers in een huis wonen. Alles om te bewijzen dat ze veranderd is en volwassen is. Maar klopt dat wel?

Bron

Conclusie:
Wat een leuk boek zeg! dat had ik echt niet verwacht dat het zo'n leuk boek zo zijn! Het boek leest lekker en je wilt gewoon telkens verder lezen, het boek leg je niet zo makkelijk weg.
Echt een aanrader! super boek! Jammer dat ik het uit heb;) haha

Auteur: Marijke van den Elsen
Titel: Vamp on Heels
Uitvoering: paperback
Prijs: €12,95
Formaat: 14x21 cm
Omvang: ca 340 blz.
Uitgever: Zomer en Keuning



Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails