donderdag 18 april 2013

Boek: Cynthia Beauty

Vorige week dinsdag viel het boek: Cynthia beauty in de bus (niet letterlijk want het was een pakketje;)).
Toen het boek bestelbaar was twijfelde ik geen moment, ik moest en zal het boek van Cynthia bestellen.
En nou heb ik het boek al een tijdje in huis en ben erg nog steeds erg blij mee!


Toen ik het boek ontving keek ik meteen even of Cynthia het had gesigneerd want als je bij de eerste 200e zat ging ze je boek signeren, en ja hoor ik zat bij de 1e 200! *happy moment*


Het boek bevat heel veel tekst, ik vond het vooral erg leuk om te lezen hoe ze is begonnen met bloggen, erg leuk!
Er staan ook super veel nuttige tips in, echt een aanrader dus!

Hieronder wat random foto's uit het boek om jullie een indruk van het boek te laten zien:





Ik vond het heel erg inspirerend om vooral te lezen hoe zij is begonnen met bloggen en hoe het allemaal verliep. Ik wil ook echt betere artikelen schrijven voor mijn blog want ik weet dat ik het kan alleen ik neem de tijd er niet voor, dus vanaf nu wil ik betere artikelen gaan schrijven;)!

En hebben jullie het boek al gekocht? Zo niet, het is op haar webshop te koop voor maar €14,95.





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails