vrijdag 12 april 2013

Alcina Spring is in the Air!

Alcina komt ook uit met een nieuwe zomercollectie en deze zagen jullie al in een News artikel en vandaag swatch ik 2 producten uit deze collectie.
 

 
Effect eye shadow 'Magic Blue': 
Het uiterlijk is leuk, je ziet meteen welke kleur het is.! Ook lekker zomers met het wit en blauw.
 
Zoals de naam al zegt is dit een blauw kleurtje, om precies te zijn een licht blauwe tint met shimmer erin.

 
Swatch:
 Het oogschaduw potlood heeft goed pigment en smeert goed uit.
 
Deze is nog verkrijgbaar in 2 andere kleuren en kost € 11,- p/st.
 
Lipstick Rock Candy:
Het uiterlijk is leuk, een zilveren huls met shimmers.
 
 
De kleur rock candy is een erg mooie kleur, mooi bruin.
 
 
Swatch:
 

De lipstick smeert goed uit en voelt lekker romig aan op je lippen, ook verzorgt het je lippen goed en dat heb ik ook wel nodig. Glimt ook erg mooi op je lippen. Een fijn product dus!.
Het blijft lang zitten op je lippen maar na een paar uur moet je wel bij smeren als je de kleur goed wilt behouden.

Deze is nog in 1 andere kleur verkrijgbaar en kost €11,50

Ooglook met het potlood:
 
Je kan dit potlood ook als basis gebruiken maar ik heb het over me gehele ooglid gedaan en in mijn crease een blauwe oogschaduw. Zoals je ziet gaat het wel wat in je lijnen zitten en ik heb vette oogleden dus het creased wel heel gauw. jammer....
 
Voor informatie zie www.alcina.nl
Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails