woensdag 24 april 2013

2B nieuwe lente producten

Het merk 2B komt uit met een spring/summer collectie. Deze collectie bevat leuke frisse kleurtjes en bevat de volgende producten; oogschaduw crème, oogpotlood, mascara, lipgloss en geur nagellak.
Vandaag review ik voor jullie een oogschaduw crème, oogpotlood en een geur nagellak.

 


Kajal Kohl Eye Pencil Coral Red:

Dit is echt een zomers kleurtje! Een mooi koraal kleurtje oogpotlood. Aan het uiterlijk zie je ook meteen welke kleur het is, erg handig voor in je stash!.


Het potloodje geeft snel goed kleur af en is niet heel hard maar ook niet heel zacht, zit er tussen in. Het potloodje blijft lang zitten en is makkelijk te verwijderen met oog make-up remover.

Dit oogpotloodje kost €3,50 en is in totaal in 4 nieuwe kleuren verkrijgbaar.

Eyeshadow Cream:


Ik weet niet in welke kleur ik deze heb want het staat er niet op maar het is een bruin/roze kleurtje met shimmer erin. Ik zelf ben niet zo’n fan van cream oogschaduwen omdat mijn oogleden best vettig zijn en het heel snel creased maar met goede moed bracht ik het op en dat ging al niet zo heel makkelijk, het is best vlekkerig toen ik het aanbracht en inderdaad het gaan al brij gauw in je lijntjes zitten ook al droeg ik aan oogschaduw basis eronder.

De geur is apart, het is een tikkeltje chemisch en je ruikt een fruit geurtje er door heen.
Deze is verkrijgbaar in 10 nieuwe kleuren en kosten €3,50 p/st.

Swatches van het oogpotlood en oogschaduw creme:



Ik heb de oogschaduw crème en oogpotlood gebruikt op mijn ooglid en dat ziet er zo uit:

Gewoon lekker simpel met beide producten. Ik zelf ben niet zo'n fan van de kleuren eigenlijk. De kleuren zelf zijn leuk voor nagellak bijvoorbeeld maar ik vind het wat minder voor op je ogen.

Smell Me Nagellak nr, 48:

De nieuwe collectie nagellak is geur nagellak (smell me), de geur komt vrij als de nagellak is op gedroogd. Ik heb een mooi roze/peach kleurtje.
De geur is erg zoet maar het ruikt toch nog een beetje chemisch naar nagellak. Lijkt wel bubbelgum geur. Maar je moet wel dicht bij je nagels ruiken anders ruik je het niet.

Het kwastje is vrij kort maar is normaal qua dikte.:


Swatch:



Het lakje dekt met 2 laagjes.
De nagellak droogt heel snel en dan ruik je ook meteen de geur, lekker hoor! Na 4 dagen ruik je de geur haast niet meer.
Het kwastje lakt goed.

De nagellak kost €3,25 en is verkrijgbaar in totaal 6 kleuren.



Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails