dinsdag 19 maart 2013

Shoplog: Sans Online

Ik heb vandaag een leuke shoplog voor jullie! Ik heb namelijk laatst een bestelling gedaan bij de kleding webshop Sans-Online.
In dit artikel laat ik zien wat ik besteld heb.



Eerst een trui: Vero Moda-Calisto L S Top Wall in de kleur 'zand'.
Het is een trui met een ronde hals met lange mouwen, aan de voorkant heeft het een gebreide look met 2 verschillende kleuren en verschillende maten steentjes. Aan de achterkant is het van een doorzichtige stof.
Aan de onderkant zit een band waardoor je trui mooi valt..(vooral aan de achterkant)
 


Deze kost in de sale €29,95 en is verkrijgbaar in 2 andere kleuren (zwart en mintgroen)

----------------------------------------------------------------

Dan als laatste een sjaal van het merk Pieces Joline lurex scarf in een bruine kleur met zilveren glitters.
 



Het is ene vrij dunne sjaal maar prima te dragen en te combineren, het is alleen niet zo'n hele warme sjaal dus het is meer voor de sier dat het leuk staat bij je kleding.

Deze kost in de Sale €5,-.

----------------------------------------------------------------
Deze producten komen van de webshop Sans-Online.

Voordelen bestellen bij Sans-Online:
  • Gratis Verzending en retour (vanaf €25,- NL)
  • Voor 16:00 besteld, morgen in huis.
  • Niet goed geld terug.
Hebben jullie al wel eens bij Sans-Online besteld?




Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails