zaterdag 16 maart 2013

Roze muts van Headict

Als het kouder weer is, is een muts zeker een must maar je wilt natuurlijk wel een leuke hippe muts? Nou dat is mooi! want ik heb vandaag voor jullie een artikel over een muts (die ik erg mooi vind).
 

 

Er zat een leuk kaartjes bij van de webshop.

Ik heb het model 'Winty fushia'. Deze muts komt van headict. Er zit ook een leuke pompon op.

De buitenkant is van wol en de binnenkant van heerlijke fleece.

Het is echt een heerlijk warme muts, zo zacht! En de muts staat ook nog eens leuk, ben er super blij mee!
Hier kom ik de koud wel mee door hoor, en helaas hebben we weer een muts nodig met dit weer....

Deze muts kost €25,- en is verkrijgbaar bij Headict.nl . Deze muts is er ook nog in het zwart.

Dragen jullie een muts als het echt koud is?


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails