dinsdag 5 maart 2013

Ooglooks met de Essence 3D oogschaduwen

In dit artikel laat ik 4 ooglooks zien die ik met de Essence 3D oogschaduwen heb gemaakt. In dit artikel: klik hier zagen jullie al de swatches.


Het zijn gewoon hele simpele ooglooks geworden. 01 Irresistible Green dream:
De lichtere groen heb ik op mijn ooglid aangebracht, de donkere groen in mijn crease dan nog een eyeliner en mascara en dan is het af. Je kan ook nog een beetje donker groen onder je oog aanbrengen, dit heb ik ook gedaan,


02 Irresistible Purr-ple:
De lichtere paars heb ik aangebracht op mijn ooglid en de donkere in mijn crease. De donkere heb ik ook onder mijn oog aangebracht. Dan een zwarte eyeliner en zwarte mascara.

 
07 Irresistible Smokey eye:
De licht grijze op mijn ooglid en de donkere in mijn crease, een eyeliner en mascara en klaar is deze ooglook.


09 Irresistible Chcolates:
De lichtere bruin op mijn ooglid en de donkere bruin in mijn crease, dan mascara en dan is de neutrale ooglook af.
 

De 3D oogschaduwen kosten €2,89 p/st. en zijn verkrijgbaar bij de Kruidvat.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails