vrijdag 22 maart 2013

Nieuwe bril!

Ja ja ik heb weer een nieuwe bril! Ik ben altijd mijn bril kwijt en hij ligt ook echt overal en nergens dus een paar extra brillen zijn super handig.


Ik heb model Savannah met blauwe pootjes.
 
De bril komt in een koker en er zit een doekje bij, persoonlijk vind ik een koker niet heel handig.

 

Het is (alweer) en ray-ban bril en ik vind persoonlijk dat model het leukste. Maar deze heeft leuke blauwe pootjes en is matte, dat geeft een heel leuk effect!

Ik heb de bril de 24-2 besteld en had het op 8-3 binnen dus wel redelijk snel. (komt ook uit het buitenland)

De bril is zwart met blauwe pootjes en zilveren stipjes bij de glazen. De bril is helemaal matte, is weer eens wat anders dan glimmend, erg leuk!

 
Ik ben erg blij met mijn nieuwe bril! hoe vinden jullie deze?

Deze bril kost €11,80 en is verkrijgbaar bij OmniOptics. Ook nog verkrijgbaar in andere kleuren.


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails