zaterdag 9 maart 2013

Miss Sporty Lipsticks

Miss Sporty is een merk dat in Nederland onder jong en oud naamsbekendheid heeft gekregen. Het merk biedt betaalbare make-up met een goede kwaliteit! De lipsticks van Miss Sporty bestaan uit vele kleuren, zijn altijd up-to-date en volgens de laatste trends.
Vandaag laat ik jullie 2 Miss Sporty lipsticks zien.


 
 
Het is nr. 113 Joke en nr. 172 Challenge.
Joke is een oranje kleur met shimmer, challenge is een bruin kleurtje met gouden shimmer.

Het uiterlijk vind ik niet zo heel leuk eigenlijk, oogt best wel goedkoop, maar ja dat zijn ze natuurlijk ook.

Swatches:


Het pigment is goed, ze geven veel kleur af. De lipsticks ruiken echt lipstick achtig als je snapt wat ik bedoel;) Daar houd ik niet heel erg van.... De lipsticks blijven lang zitten en je hoeft pas na een paar uur bij te smeren. Ze zijn niet stroef, ze smeren lekker uit. Persoonlijk zijn dit niet mijn kleuren...

Deze lipsticks zijn verkrijgbaar in 26 verschillende kleuren voor maar €1,69 p/st. en deze lipsticks worden gratis verzonden!
Ze zijn verkrijgbaar bij de webshop: Beautyvoordeelshop





Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails