woensdag 6 maart 2013

Max30 Sleehakken

Vandaag heb ik een artikel voor jullie over de webshop Max30. Max 30 verkoopt namelijk schoenen zoals laarzen, pumps, sleehakken, sneakers etc maar ook kleding, tassen en accessoires en alles tegen goedkope prijzen. Namelijk niet duurder dan 30 euro, vandaar de webshop naam max30.

Vandaag laat ik jullie sleehakken zien van de webshop.

Sleehakken - ModeQueen Sleehak Camel:

Deze camel sleehak van het merk ModeQueen zijn verkrijgbaar in twee kleuren. De schoenen zijn aan de binnenkant voorzien van zijde stof. Hierdoor loopt de schoen erg comfortabel.

Ik heb ze in maat 41 en gelukkig is de maat goed.
Voor zover sleehakken lekker kunnen lopen, lopen deze prima, ze hebben inderdaad stof aan de binnenkant (ruitjes, erg leuk!). Ze hebben een goed profiel aan de onderkant. Ze lopen ook vrij stevig.
Het uiterlijk vind ik ook erg leuk en de kleur is ook super.



Deze zijn ook verkrijgbaar in het zwart en kosten maar € 7,-! 
Neem gauw eens en kijkje op Max30 om te zien of er iets leuks voor jou tussen zit.



 

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails