donderdag 14 maart 2013

Max Oogschaduw Palette 03 Nude

De action krijgt steeds meer make-up en tevens nagel producte tegen hele lage prijsjes, maar is het kwalitatief wel goed? Dat vraagt natuurlijk iedereen zich af, ook ik vraag me dat af.
Daarom heb ik pas bij de Action wat make-up gekocht om voor jullie te testen.
Vandaag beginnen we met het Max Make-up Everyday 18-color eye shadow palette in de kleur 03 nude.


Het paletje zit verpakt in een zwart doosje die doorschijnend is aan de voorkant, hierdoor zie je de spiegel en de kleuren van het palette.

Er zit een vrij grote spiegel wat ik erg fijn vind.



Dit (volgens Max makeup) nude palette bevat in de 1e rij roze tinten van licht naar donker en de 1e kleur is wit. De 2e rij is wel wat neutraler, verschillende bruin/goud tinten en dan tot slot de 3e en laatste rij bevat eerst 3 bruin tinten en daarna 2 grijzen en 1 zwarte kleur.
Niet heel erg nude eigenlijk....


Swatches: 

 Dit pigment is wel oke, bevalve de 3e is erg slecht gepigmenteerd. De laatste kleur is wel goed gepigmenteerd. Ze zijn allemaal erg kruimelig helaas...
De 2e rij is wel goed gepigmenteerd maar zoals de 1e rij allemaal erg kruimelig...


En dan tot slot de 3e rij, ook allemaal goed gepigmenteerd ook weer kruimelig.

Conclusie:
Het is een erg mooi palette, jammer van de 1e rij, die vind ik er niet echt bij passen maar de rest zijn wel mooie kleuren.
Erg jammer alleen dat ze kruimelig zijn, erg kruimelig, dus als je eht aanbrengt moet je erg oppassen voor fall out en even een doekje onder je ogen(op je wanger) leggen want dan valt de fall out daarop want je krijgt het ook best moeilijk weg zoals je op de foto van de swatches van rij 3 ziet, aan de bovenkant zat er van de 2e kleur fall out en dat ging haast niet weg waardoor ik een vlek kreeg.

Dit palette met 18 kleuren kost maar €1,49 en is verkrijgbaar in meerdere kleur tinten en te koop bij de Action.

Wat vinden jullie?



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails