zondag 10 maart 2013

Max Nagellak set Pastel

Dit setje zagen jullie al voorbij in mijn Action shoplog en vandaag swatch ik ze voor jullie.
Ze noemen dit setje een pastel setje, dat vind ik niet helemaal maar ze zijn wel erg mooi.


In dit setje zit een gele met shimmer, een groene en een blauwe.
De vorm van het flesje is best apart, een de voorkant recht en aan de achterkant een in een hoek.
Het zijn kleine flesjes, ze bevatten 3,6 ML.

  

Swatches:
Geel:

Dit is een geel kleurtje met shimmer erin (haast niet te zien op de foto) Deze dekt pas met 3 laagjes.

Groen:
Dit is niet echt bepaald en pastel kleurtje, eerder neon maar wel echt heel erg mooi!
Deze dekt met 3 laagjes helaas.
Blauw:
Dit is een heel mooi blauw/groen kleurtje , deze dekt met 3 laagjes.

Het kwastje:
Het stokje zeg maar is vrij klein en het kwastje is niet heel dik, ik vind persoonlijk een breed kwastje beter lakken maar dat is heel persoonlijk.

Wat ik wel een minpunt vind is dat de lakjes heel erg stinken.... en ze drogen niet heel snel.

Het kost €0,79 per setje en er zijn nog meerdere kleuren combinaties verkrijgbaar.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails