donderdag 7 maart 2013

Khroma Beauty Khloe's Kardazzle Face Palette

De Kardashians hebben al een tijdje geleden een eigen make-up lijn ontwikkeld met make-up die zij dragen. Vandaag review ik ik het mooie Khloe's Kardazzle Face Palette.
Ben je benieuwd? Lees dan gauw verder!



Dit is Kloe's versie met mooie nude en bruin tinten.
Maar voordat ik de swatches laat zien ga ik eerste het uiterlijk bespreken.
Het palette komt in een mooi doorzichtig doosje met hierop veel informatie.


Het uiterlijk van het palette is ook super mooi, bruin met een leuke print bovenop. 
Aan de binnenkant zit er over de hele breedte en lengte een spiegel wat erg handig voor onderweg is. Ook het formaat is compact.

 
 

 
Er zitten 8 oogschaduwen in, 4 matte en 4 met shimmer. Als je de onderkant uitschuift krijg je een blush, highlighter en een bronzer. De highlighter zit vol met mooie shimmers en de blush en bronzer bevatten een heel klein beetje shimmer maar zijn bijna matte.
 


Swatches:
De 4 matte tinten:
 

De 4 matte tinten zijn goed gepigmenteerd, de 1e kleur gebruik ik vaak als oogschaduw onder mijn wenkbrauw.
De 4 shimmer tinten:
 
Dit pigment is echt heel goed! Wauw! Ze zijn een beetje kruimelig maar dat valt mee.
 

Blush/highlighter/bronzer:
De blush en de bronzer zijn zo goed als matte maar hier en daar zit er een shimmertje. De highlighter is echt prachtig! heel mooi!

Mijn ooglook met het palette:
 
Ik heb alle 4 de shimmer kleurtjes gebruikt en de lichtere matte oogschaduw voor onder mijn wenkbrauw en in mijn binnenste ooghoek.
Op onderstaande foto draag ik de blush, highlighter en de bronzer.:
 


Conclusie: een super mooi palette waarmee je mooie ooglooks mee kan maken en is super handig voor onderweg of op reis.

  

Dit mooie palette kost €16,95 en is verkrijgbaar bij Khroma Beauty en is ook nog verkrijgbaar in 2 andere kleur tinten.


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails