woensdag 13 maart 2013

Khroma Beauty Au Natural Lips

Laatst schreef ik al over het Kroma Beauty Khloe's Kardazzle Face Palette en nou ga ik het hebben over het Kim's Legendary Nude Lip Look.



In het doosje zit een lipliner / lipstick en een lipgloss alle 3 indezelfde mooie nude tinten.
Het uiterlijk ziet er weer heel leuk uit, ze zitten in een doorzichtig doosje met veel informatie erop. Ze producten zelf zien er ook mooi uit.
De lipliner en lipstick hebben niet echt een geur maar de lipgloss wel, deze ruikt sterk naar bloemen.

Swatches:

Zoals je ziet zijn alle 3 de producten in dezelfde nude tint dus ze passen erg goed bij elkaar.

Swatches op mijn lippen:
Alleen de lipliner en de lipstick:

Met de lipgloss:


Het nadeel vind ik wel altijd dat velletjes enzo altijd erg opvallen... en daar heb ik nog best wel vaak last van en scrubben helpt ook niet altijd...

Ik ben erg blij dit setje, ik vind het erg mooi en het blijft ook nog eens lang zitten;) De lipgloss plakt een klein beetje maar niet echt storend vind ik dat.

Deze kost €17,95 en is verkrijgbaar bij Khroma Beauty.





Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails