zondag 24 maart 2013

Etos 24h mascara

Mascara vind ik heel belangrijk, anders vind ik mijn ogen zo 'kaal' dus ik draag bijna altijd mascara, ook omdat ik blonde wimpers heb, vind ik het mooier met mascara.
 


Het uiterlijk is simpel zwart met mooie roze letters. Ziet er leuk uit!
Op de bovenkant staat een sticker met de kleur, ik heb de kleur zwart.
 
De mascara belooft volume en dat eht 24 uur blijft zitten, dat van 24 uur is een beetje moeilijk te testen want ik haal het er natuurlijk wel af als ik ga slapen.
Wel maakt het mijn wimpers lang en goed zwart.
 

 
De mascara heeft een silicone borsteltje :
 
Resultaat:
Op de bovenste foto draag ik geen mascara, (duidelijk te zien haha)
Op de onderste foto's draag ik alleen de mascara zodat je goed het effect ziet, het maakt mijn wimpers lang en goed zwart, maar naarmate ik de mascara vaker gebruikt hebt komen er steeds meer klontjes en krijg je vrij snel spinnenpoten, dus dat is jammer, op de foto's had ik de mascara voor het eerst gebruikt dus doen ging het aanbrengen nog prima.
Jammer...
 
Deze mascara is verkrijgbaar bij de Etos en kost €5,99

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails