zaterdag 2 maart 2013

Essence Mascara en Oogpotlood

Deze 2 Essence producten komen uit het vernieuwde assortiment.
Het zijn de Essence I ♥ Extreme Crazy Volume Mascara en de Essence Stays No Matter What Waterperoof Eyepencil.
 

Essence I ♥ Extreme Crazy Volume Mascara:

 Het uiterlijk is leuk, roze met zwarte letters, de huls van de mascara is ook best dik/groot.
 
 
Het heeft een plastic borsteltje met korte stekeltjes, ook deze is best groot:
 
Resultaat:
 
De mascara geeft mijn wimpers veel lengte en maakt ze goed zwart, erg mooi!
 
Deze mascara kost €2,89
 
Essence Stays No Matter What Waterperoof Eyepencil:
 
Een waterproof oogpotloodje is altijd handig en ik gebruik best vaak oogpotlood dus ik was benieuwd naar deze!
Helaas toen ik deze binnen kreeg was het puntje eraf dus ik moest het gaan slijpen nou dat ging echt niet goed, telkens brak het puntje weer af en het is een heel hard materiaal dus slijpen gaat erg moeilijk helaas...
 
 
 
 
Oké het lijntje lukte niet goed, de punt kreeg ik niet meer goed dus het was een stompje en daar kon ik geen mooie lijn mee maken helaas.
Het oogpotloodje is goed waterproof, toen ik het swatchen op mijn arm bleef het er dagen op zitten, op mijn ogen ging het er gemakkelijk af met waterproof remover.
 
 
Deze kost €1,59 en is nog in 2 andere kleuren verkrijgbaar.



Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails