zondag 31 maart 2013

Catrice Candy Shock

Afgelopen week lag de nieuwste Catrice collectie bij de kruidvat in Loosdrecht (ook die van Essence) en ik kreeg de hightlighter, blush en lip peeling voor pasen cadeau.
Vandaag swatch ik ze voor jullie.



MULTI COLOUR HIGHLIGHTER C01 VANILLA LOVE:

Wauw! de highlighter ziet er zo mooi uit, het bavat verschillende kleuren, zoals nude, blauw, roze en shimmer nude, echt prachtig!
Oké een beetje veel foto's maar hij is zo prachtig!:
 
 
Onder kunstlicht zie je goed de highlighter:
 

MULTI COLOUR BLUSH C01 Sugar Shock:
De blush is ook echt een plaatje, prachtig! Deze bevat ook verschillende kleur tinten zoals roze, peach, wit en nude.
En ook van dit plaatje vele foto's!:

 
De blush:
Het geeft een mooi licht natuurlijk roze tint, gelukkig niet te donker voor mij dus deze blush is fijn!
 

Lip Peeling:
Toen ik over de lip peeling las leek dit mij erg handig, ik heb namelijk erg vaak velletjes dus was erg benieuwd naar deze lip peeling en er stond ook bij dat het met een lekker geurtje is dus ik ben benieuwd!
Het uiterlijk van de lip peeling is leuk, mooi roze met zilveren accenten.
 

 
Het heeft een sponsapplicator en aan de onderkant kan je draaien en komt het spulletje eruit.
 

Ik heb deze ook getest en deze vind ik echt fijn, er zitten hele fijne korreltjes in en de geur is echt lekker, ook is deze lip peeling heel vezorgend, het maakt mijn lippen lekker zacht en dat blijft ook een tijdje zo. De lip peeling is doorzichtig.

Swatches van alle 3 de producten:


Prijzen:
- MULTI COLOUR HIGHLIGHTER C01 Vanilla Love €4,99
MULTI COLOUR BLUSH C01 Sugar Shock € 4,59
- Lip Peeling €2,99
 
Hebben jullie deze collectie al gespot?




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails