woensdag 6 februari 2013

Zomerkleding: YourLookForLess


De koude winter hebben we net gehad en nu kunnen we weer denken aan de zomerkleding, in de winkels wordt je er al mee dood gegooid, overal hangt de zomerkleding al. Persoonlijk vind ik dat wat vroeg maar beter te vroeg dan te laat ;) Maar van mij mag het wel weer zomer zijn hoor! Ik houd meer van de zomer dan van de koude winters, jullie?


Daarom heb ik voor jullie wat kleding tips voor de zomer:
Deze zomer zijn onder andere deze tinten in de mode: van de basic tinten nude, khaki en grijs zijn in de mode. Van de koele tinten;  mintgroen, lila, baby blauw zijn in de mode. En van de warme tinten; rood en roze zijn in de mode. Wat vind jij van deze kleuren? Ga je deze zomer meer voor de basic tinten of voor bijvoorbeeld dan warme tinten?
Ik zelf ga deze zomer voor de warme en koele tinten.
Bovenstaande shirts komen van de site YourLookForLess. Dit is een goedkope postorder bedrijf in verkoop van dameskleding, herenkleding, ondergoed, badmode, schoenen, accessoires etc.
De shirts zijn mijn smaak en vind ik erg leuk om van de zomer te dragen, ik houd wel van kleur maar YourLookForLess verkoopt nog veel meer andere stylen, dus ik zou zeggen neem eens een kijken op de site om te zien of er iets leuk voor je tussen zit.

Denken jullie al een aan je zomerkleding? Of vinden jullie het ook nog te vroeg? Of hebben jullie zelf al zomerkleding ingeslagen? 




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails