zaterdag 2 februari 2013

Wishlist Essence en Catrice

Zoals als jullie wel weten komen Essence en Catrice deze maand met veel nieuwe producten.
In dit artikel laat ik jullie mijn wishlist zien.
Essence:
Ik ben vooral benieuwd naar de BB cream, de 3D oogschaduwen zien er er mooi uit maar eerst even swatchen of het pigment goed is.
De manicure helper ben ik erg benieuwd na of het goed werkt.
Ook het oogschaduw paletje lijkt me mooi als het pigment goed is.
En dan de make-up sponge aka beautyblender, ik heb de echte en een neppe van ebay maar die nepp werkt niet fijn dus ben benieuwd naar deze.
 
Catrice:
Niet zo heel veel maar in iedergeval de BB cream, ik wil eerst nog even op internet lezen welke nou beter zou zijn, die van Essence of van Catrice.
Een longlasting oogpotlood, de paarse, groene en bruine lijken me erg mooi.
En natuurlijk het nude palette ♥
 
Wat staat er op jullie wishlist?
 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails