maandag 25 februari 2013

Swatches: 2x Ados Long Lasting Nagellak

Ik was eerst van plan om alle Ados Long Lasting nagellakjes te gaan swatchen voor de shop maar nadat ik er 2 had gedaan was ik gestopt, de kleuren kwamen gewoon niet goed over op de foto's dus dan heeft het niet veel nut ook dacht ik. Dus bij deze laat ik 2 swatches zien van de mooie Ados Long Lasting Nagellak.


  

Links zie je nummer 592, dit is een mooi licht roze kleurtje die dekt met 2 laagjes.
Rechts zie je een een roze/rode kleur, ook deze dekt met 2 laagjes, in het echt is de kleur meer donker roze.

Ados Long Lasting Nagellak lakt erg fijn en heeft een normaal formaat kwastje.
Ze drogen ook erg snel en blijven lang zitten. Ik ben fan van Ados Long Lasting lakjes

Ados Long Lasting Nagellak kosten maar € 2,25 p/st. en hiervoor krijg je 9ML nagellak.
Ze zijn in vele leuke kleuren verkrijgbaar bij MardyMakeUpShop

P.s. bij MardyMakeUpShop krijg je bij elke bestelling een GRATIS attentie (ongeacht het bedrag)


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails