vrijdag 15 februari 2013

Shoplog Action deel 2

Oeps, ik ben weer naar de Action geweest en heb het één en ander gekocht.
Dat laat ik in dit artikel aan jullie zien.




 
Ik kocht 2 baked quattro oogschaduwen; nr. 429 Sweet Summer en nr. 423 Summer.
Deze kosten € 1,29 p/st.
 
Verder kocht ik 2 kaviaar nagellak setjes, dit waren bij ons de enige 2 kleuren; 1 met een zwart lak met confetti beads en 1 met zwart lak met zwarte beads. Deze kosten € 0,79 p/st.
Ook kocht ik een pastel nagellak setje met hierin 3 kleurtjes geel, groen en blauw. Deze kost ook €0,79.
 
 
En een setje fluor sokken met 3 kleuren, oranje, roze en blauw deze kost €1,79. Op de foto zie je dat ze licht geven maar dat doen ze dus niet -.-....
 
- Max oogschaduw palette 03 nude €1,49
- Max BB cream light €1,49
- Max oogschaduw mono € 0,59 p/st.
 
Van de oogschaduwen en kaviaar/nagellak setjes komen nog review online!


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails