dinsdag 19 februari 2013

Pixum foto op canvas

Leuke herinneringen zijn altijd leuk om te bewaren en terug te zien op foto's maar ook je huisdieren zijn natuurlijk speciaal, voor mij zijn mijn 2 chihuahua's heel belangrijk daarom heb ik ze op een canvas doek laten drukken.
Dit heb ik laten doen bij Pixum.



Ze kwamen binnen goed verpakt in een doosje en per stuk nog in een kartonnen enveloppe en ook nog in plastic (zie foto).
Er zitten ook nog houten stokjes bij waarmee je de canvas kunt spannen.

Goofy:


Diva:


Ik vind ze echt heel erg mooi geworden, het was even zoeken naar goede foto's want best veel waren niet van goede kwaliteit voor op canvas.
Maar uiteindelijk ben ik super blij met het resultaat.

Opgehangen:
Leuk hé?

Deze zijn 20x30 cm en kosten €17,99 p/st. Ze zijn verkrijgbaar bij Pixum




Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails